گویش

اجتماعی ، فرهنگی و ...

گویش

اجتماعی ، فرهنگی و ...

گویش

بسم الله
Allahın adı ilə
با نام الله


طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

پیوندها

آنا (مادر) غفاری اردبیلی

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷ ب.ظ

بیر  شعر غفاری اردبیلی دن آنا موضوعون دا .

 (شعر زیبای غفاری در مورد مادر )

گؤزلریم قربانین اولسون ،کوسمه مندن آی آنا

آند اولا اؤز جانینا سس وئر ، داریخدیم آی آنا

چوخ گئجه سن صبحه جگ قالدیرن اویاق لای لادئدین

ایندی سن دینجل بیرآز، قوی من دئییم لای لای آنا

سن منه آلدین گئیدیردین حسینون قره سین

من سنه آمما گئیدیردیم کفن ای وای آنا

گئت آنا اوغلو اؤلن زهرایه تاپشیردیم سنی

سن ده زهرا تک منی ، نوکرلریندن سای آنا

من دئدیم گول سن اولوب پرپر داغیلدین گول کیمی

تاپمادیم چونکو سنه گول دن گؤزل بیر تای آنا

کاش دییئیدیم آی سنه ، گوندوز قالاردین پرده ده

هر گئجه یارسی چیخاردین سئیره مثل آی آنا

وئردیین سوت دن گرگ ، آرتیق تؤکم گؤز یاشیمی

گؤز یاشیم تک آخمییب صحرایه ، آخماز چای آنا

من دئیینده آی آنا ، سن جان دئییردین هر زامان

ایندی من جان سسلیرم ، سن وئیرمییرسن های آنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">